Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

duminică, 1 octombrie 2017

Jurnal de aventură - OCD

Cam trei sferturi din ce am muncit azi n-o să vadă nimeni, restul de un sfert... o să bage de seamă câțiva. Treaba e că le vedeam eu și-mi stăteau pe creieri.

Problema cu migălitul e că-ți lasă mintea liberă.
Productiv ar fi fost să profit de moment ca să-mi pun ideile în ordine, aventura asta încă mai are zone gri, cu câte 3-5 variante pentru fiecare problemă și mai e doar o lună așa că ar trebui să decid într-un fel.
Dar nu... neuronul meu stingher a decis să hălăduiască prin cotloane și-a luat-o din paleolitic, dezgropând toate greșelile pe care le-am făcut vreodată... și oferindu-mi zeci de variante de rezolvări la probleme demult depășite.

Morțișorii tăi, acu' te găsiși?
Ia d-aici niște salsa! La volum maxim.
Ahaaa, ți-ai revenit? Bine, acu' treci la muncă!

Oglinzi, parchet, mocheta, lumini... iar eu fac pe Cenușăreasa bibilind detalii invizibile.
Timp... puțin a fost, și mai puțin a rămas.

Ce salsa ar ieși din asta... care te bagi s-o mixezi?