Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 28 septembrie 2017

Jurnal de aventură - oh yeah!

Dacă ieri a fost un fel de: let's see how you handle stress... azi s-a schimbat macazul.
Am luat toate materialele pentru zugrăvit ba chiar, c-o lovitură norocoasă a soartei, oamenii s-au apucat de muncă și acum, că i-am văzut în acțiune, chiar cred că termină în 3 zile.
Am găsit parchetul mult visat, culoare, grosime, clasă de trafic, la un preț nesperat și cu un termen de livrare sub 4 zile.
Sunetistul mi-a rezolvat problema cu ecoul și nu trebuie să-mi vând un rinichi :).
Mi-a venit o idee pe care o căutam de vreo două săptămâni dar nu pot să vă spun ce, o să vedeți la inaugurare.
S-au livrat o parte dintre "lumini"... more to go, but I'm feeling confident :)

Am... contrabas :)))) ok, ok... nu era neapărat necesar, dar era o tichie de mărgăritare la care țineam.
Până și capace de budă portocalii am găsit! Și camion pentru mobilă! Și mochetă pentru scară!

Și am ajuns devreme acasă :) carne de la oală cu muștar și să curgă berea... că mâine la 8.30 am treabă.

Have fun folks & a very good night :)