Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

luni, 25 septembrie 2017

Jurnal de aventură - haihui prin țară și covrigi

Trebuia să plec la 9.00, am plecat la 10.45... și nu din vina mea.
Trebuia să ajung la Ploiești dar am înseninat la Buzău.
Miza era mobilierul.
Drumul, o mizerie, deșelat de tiruri care au lăsat urme în asfaltul prea moale. Târgoviște-Ploiești, plin de criblură deși nu erau lucrări pe drum. Am dezlegat misterul când am prins din urmă o basculantă închisă de futuimăsa, care își semăna generos încărcătura pe asfalt.

La Ploiești... niște canapele subțiri, outdated încă de noi și de-o culoare îndoielnică.
Pe când proferam în gând vorbe care nu-s în dicționar, m-a sunat un cetățean (de care încercam să dau de trei zile) și care m-a poftit politicos la... Buzău.
Am calculat drumul și mi-a rezultat că dacă mă mișc cu talent ajung să fac și-un duș înainte de curs. Hai!
Pe când negociam prețul, mi-a scăpat un sincer și necenzurat "băga-mi-aș, mi-e foame de văd alb-negru dar n-am timp să mănânc că trebuie s-ajung la Pitești la șase". Omul a pus mâna pe telefon, l-a sunat pe Gigel și l-a trimis după covrigi... "da' să iei d-ăia buni și să vii în 5 minute".
În 5 minute, prețul era stabilit iar eu băgam covrigi în gură cu două mâini.

Măcar la Buzău n-am fost degeaba... avem mobilă și e chiar mișto... poate avem și expresor profesional... mai vedem.

La întoarcere am prins un căcălău de tiruri pe drum așa că am mers ori cu 50-70 pe banda mea, ori cu viteze de nemărturisit pe contrasens... mai mult așa ce-i drept, pupe-l mama pe TiTel.

Am ajuns la 18.15 în Pitești, mi-am cumpărat un tricou că n-aveam timp sa mai ajung acasă sa ma schimb si la 18.30 eram la sală.
Mâine revizie la gaze și ce-o mai fi.
Nighty night folks :)

P.S. Io v-am zis că-s " originali de Buzău" da' voi i-ați dat cu regimul, cu "m-am spălat pe dinți"... următorii vin abia pe 3 octombrie când mă duc să iau mobila.