Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

duminică, 17 septembrie 2017

Jurnal de aventură - șpaclu, camere și salsa

N-am chituit nimic, doar că jegul de pe jos e imun la orice tentativă de desțelenire... așa că l-am luat la șpaclu. Am dat gata 1/3 din suprafața totală, încă două zile și-i vin de hac.

Un DVR, o șurubelnița, nițică fantezie (cablurile erau peste tot și nicăieri) și cetățeanul care trebuia să vină vineri... sau sâmbătă... sau când avea timp... a pierdut lucrarea: merg camerele!

Nu era visul vieții mele să fac asta, încă mai cred în diviziunea socială a muncii, dar nici să stau ad labam după "meșteri" nu-mi convine.

Pe stâlpi am moștenit două boxe Sony pe 3 căi, nu-s o mare sulă dar cu un subwoofer și o stație, aduse de acasă am făcut destulă gălăgie cât să intre doi cetățeni curioși să vadă ce-i acolo (ușa era închisă dar nu și încuiată).

În pauzele de cafea sau de bere, dansez și fac jocuri de umbre pe pereți că am pus un proiector ca de stadion... să lucească bine jegul.

Lângă bar trona o pleașcă de prenadez uscat, am "băltit-o" cu diluant și s-a luat... ce e drept, vreo două ore dup-aia am fost... high :))) Mai am și mâine o sesiune de "tras pe nas" că am mai găsit niște muci rebeli pe la colțuri... sper să termin curând că nu mai am multă piele pe palme, în ciuda mânușilor groase pe care le schimb la 2-3 ore.

Începe să miroase a curat și să arăte decent... mai e muuult până la victoria finală dar primul pas l-am făcut.

Noapte bună, have fun, enjoy life și mâine... de la cap :)