Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 14 octombrie 2017

Jurnal de aventură - fudulia strică România

Am mare noroc, îmi mai dă viața câte un șut în cur dar dup-aia are grijă să mă oblojească în cele mai neașteptate moduri... vă povestesc acuș :)

Am considerat că, alături de parchet, sistemul de sonorizare e determinant pentru un club de salsa. Muzica noastră e complexă, cu multe instrumente, cu nuanțe fine, d-aia se aude prost când iese din scule de lăutari sau de bumți-bumți.

După vreo 6 variante, oferite de sunetiști celebri dar care n-au ascultat salsa niciodată, am ajuns la Liviu Preda aka DJ LiviuX, care mi-a explicat niște detalii mai puțin evidente pentru habarnici d-ăștia ca mine și mi-a zis exact ce să cumpăr.

Joi dimineață am plecat cu Ionuț și Skoda lui (mulțumesc Ionuț, nu m-aș fi descurcat fără tine) la București la cea mai mare firmă de scule de muzică din Ro. Le spusesem cu două zile înainte ce boxe vreau să aud.
Mi-au explicat o oră că nu e bine ce vreau eu și îmi arată ei varianta optimă... care s-a dovedit a fi fix opusul la ce cerusem eu.
Mno... să nu fim încăpățânați... doar că aveam un stick cu muzică la mine... primele 2 seturi de boxe au scheunat ascuțit la trompetele lui Willie Colon. Până și inginerul de sunet a rămas uimit da' o ținea pe-a lui: le dregem din mixer... da, sigur!
Boxele mele erau în alt magazin... băi nene, acu' 2 zile v-am zis că pe ăstea le vreau!
Le-au adus repejor iar diferența s-a văzut imediat, a recunoscut și sunetistul.

Ce vreau să vă zic e că oamenii ăștia sunt super-profi pe aria lor de expertiză dar fudulia îi împiedică să accepte că pot exista nișe despre care n-au habar.

Boxele sunt mari, așa de mari că n-au încăput în Skodă deși măsurătoarea zicea că ar trebui să intre. Am luat bașii și un satelit și am plecat în altă parte după mixer. L-am chemat pe Coto și așa a ajuns la Pitești și al doilea satelit.
Am ajuns la sală pe la 21.30 (cred) și ne-am apucat de montat. În maxim o oră aveam sunet... da' ce sunet!!! Cât eram de obosiți, am stat până la 12.00 să ascultăm muzică... creează dependență. Oricât de tare o dai, nu distorsionează deloc, nu te zgârie pe creieri, nu te rupe bass-ul:
Addictive Sound System by LiviuX
Cum o suna după ce vine să-l regleze? Că noi... plug & play și dă-i să meargă.

Că dă dependență mi-a confirmat azi și Sergiu :))) din câtă treabă aveam... ascultam amândoi muzică ba chiar am făcut și câțiva pași de dans la oglindă.

În rest... Tibi a pus logo-ul, eu am alergat iar bezmetică prin Dedeman (mă cunosc toti pe-acolo) și-am ajuns la 10 seara acasă.

Mai am un proiect în derulare, dacă-l termin mâine... sunt Chuck Norris și Superman deodată... și modestă de dau prin băț :)))))

Hai, noapte buna & have fun!