Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 3 octombrie 2017

Jurnal de aventură - mese, oglinzi și o bicicletă

În rezumat:
- au plecat mesele de biliard, care ocupau aproape jumătate din suprafața viitorului ring de dans
- au venit oglinzile
- a rămas bicicleta :) și m-am dat cu ea prin sala goală cu o satisfacție macchiavelică (ai mei nu mă lăsau să mă plimb cu bița prin casă, deși loc ar fi fost... nah, că acum am comis-o și pe asta) - drept e că n-am verificat-o și era cam dezumflată, așa că la primul viraj mai ascuțit mi-a "fugit" cauciucul de era să-mi rup capu'... mâine dau la pompă ca să am jucărie în pauzele scurte și rare :)
O fi fost marți dar până și loc de parcare pentru dube (la oră de vârf) am găsit.

Una peste alta a fost o zi buuuunăăă.

Efes draft și nani :) ceea ce vă doresc și vouă!